MVP Praha

08.05.2012 16:22

    5.5.2012 jsme se zúčastnily mezinárodní výstavy v Praze. Posuzoval pan rozhodčí Josef Němec. Sama bych to asi úplně nezvládala a proto jsem měla při ruce Moniku Laiskovou (bohemiabeltain.webnode.cz), která nám celou dobu dělala společnost a hlavně skvěle asistovala. Dvě ruce zkrátka nestačí! Májenku musím mooooc pochválit!!! Chovala se nad očekávání slušně a vychovaně :) Dokonce i svůj skládací domek využila! Ve třídě jsme byly skutečně samy a tak jsme se mohly soustředit na vystavování a ne na přemlouvání ke spolupráci :) Při zkoušce jsem se trochu zalekla, protože se Mája škrtila na předváděčce a vypadala, jako by to dělala poprvé :/ Naštěstí nám naše hodná asistentka Monča půjčila svojí silnější předváděčku a s tou jsme hned nastoupily. Opět jsem moc nevnímala a dělala všechno tak nějak automaticky. Naštěstí máme video záznam, takže vím, že to celkem ušlo :) Mája při běhu vůbec netáhla a nesla se jako pincezna (jen já jsem zjistila, že neumím běhat a vypadám u toho dost vtipně :/ V postoji nás pan rozhodčí nezdržoval dlouho a ohlásil výborná 1, CAJC :))) Nebo teda ohlásil... seděl u toho, jako v hospodě, nemluvil nějak moc nahlas a ani ruku nepodal :( Každopádně s výsledkem jsem moc spokojená a po prohlédnutí posudku se zjistilo, že máme i titul BOJ :) Posudek si můžete přečíst zde.  Postoupily jsme do souboje o BOBa, ale ten vyhrál krásný Feryn Strakatý samet. 

    Strakáčů bylo přihlášeno 10, nakonec přišlo jen 8. A ještě byli na řadě téměř na začátku, takže bylo brzy hotovo. Tolik jsem se těšila a nakonec to uteklo hrozně rychle a ani Mája si s nikým nepohrála :( Po obědě se jelo domů.

    Každopadně velký dík asistentce Monče a už se těšíme na další výstavu 16.6. v Mladé Boleslavi :)

 

    Víkendovou radost nám bohužel pokazila i smutná zpráva. V neděli odpoledne nás náhle opustil můj milovaný, jedinečný a nezapomenutelný Kiwinek :( Teď už si poletuje v nebíčku se Cherrynkou... Snad se netrápil, ještě v sobotu byl v pořádku... Sbohem, ty můj modrý pipísku!!!