Nenudíme se!

06.07.2011 10:21

 Poslední dva týdny byly dost nacpané výlety a akcemi, takže jsme se my ani Maya rozhodně nenudili. Začalo to lesní procházkou s Verčou z Dubče a její tříčlennou psí smečkou, dál výlet k babičce a seznamovačka s jezevčicí Ťapinkou (tady Maya zjistila, že když se pořádně odrazí, vyskočit na gauč není problém), v pondělí se jelo na zkoušku do školky pro štěňátka, kde jsme ukázali, co už umíme, pohráli si s ostatními štěňátky a zkusili si tunýlek a houpačku. Tady bylo Mayence konečně ukázáno, že ne vždycky v boji vyhraje a učila se sama bránit :) Ve středu jsem se jeli koupat do nedaleké pískovny (s tím, že si zaplaveme a Maye aspoň smočíme na osvěžení nožičky). Ale než jsme se stačili svléknout do plavek, Maya si to nakráčela do vody a předvedla nám excelentně svá první tempa. Takže máme doma malou vydru :) Jak jsme se báli, že jí budeme muset učit vody se nebát, tak nás předběhla a do vody lítá jako šílená a vyžaduje, abysme jí nosili kousek dál a odtud pouštěli ke břehu :) Video ZDE. Ještě ten samý den jsme jeli otestovat jiný cvičák pro štěňátka. Tam se našla i naše váhová kategorie a Maya se vyblbla dosytosti. Když jsem viděla štěnda v pubertě, dost jsem se lekla a zařekla se, že prostě budeme trénovat, co to jen jde, aby nás později puberta všechny nezabila... Prodloužený víkend jsem strávili na chatě u lesa u mých rodičů s jorkšírkou Meggie. A hned na to- v úterý jsme nastoupili do letní psí školy přivolání (cviči se několik dní po sobě, něco jako psí tábor, ale s dojížděním z domova)...

 

Maya: ,,Nemám čas na sebe, ani na ptákovinky, co mě napadají... Pořád někde lítáme. Ale rozhodně si nestěžuju, mám mooooc nových kamarádů a zážitků. Chodím na různá místa ukazovat, jak jsem vzorná. Ovšem jen když vím o pamlskovníčku s piškotkama, co si panička tak trapně schovává za záda :) Dělám jí naschvály- před lidmi kmitám, jak pískne.. Ale doma? Nemám obecenstvo, tak proč se snažit?! "